محرم راز

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه

از ماست که بر ماست

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۱۲ ب.ظ

سوار تاکسی شدم ، مسافر ده تومن به راننده داد و راننده باقی پولش را پس داد.. مسافر پرسید چرا چهارتومن حساب کردید کرایه این مسیر پنج تومن است راننده گفت اشکال نداره مسافر هزار تومن دیگر به راننده داد ... مسافر پیاده شد و راننده گفت من همیشه کمتر حساب می کنم مردم ندارند به هم رحم کنیم تا خدا به ما رحم کند ...
"امام محمد غزالی در نصیحت الملوک چنین نقل کرده حجاج بن یوسف را قصه‌ای دادند و گفتند از خدای تعالی بترس و بر مردمان چندین جور مکن حجاج به منبر بر شد که او به غایت فصیح بود گفت ای مردمان خدای تعالی مرا بر شما مسلط کرده است اگر من بمیرم از پس من شما از جور نرهید با این فعل بد که شما راست وخدای را چون من بسیارند اگر من نباشم یکی از من بدتر بیاید" تا عمل ما چنین است که می بینیم انتظار حکومت سلیمان انتظار فعل محال است... قذافی ها و صدام ها و ... انعکاس همانند که مردمش چنانند

  • معصومه نیکبخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">