محرم راز

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه

تلنگر

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ب.ظ

مادرم که از سفر برگشت گفت در کویر یادت کردم گفتم فلانی آسمان شب کویر را دوست دارد با ستاره هایش، یک لحظه بهت زده شدم، چه به سر من آمده که مدت هاست فراموش کرده ام که آسمان را دوست دارم با ستاره هایش 

  • معصومه نیکبخت

نظرات  (۲)

نچ نچ نج ... همه درگیر همینیم که یادمون میره اصلا چی میخوایم از زندگی


http://i4050.ir
پاسخ:
بله ... و یادمون می ره چی بودیم تو زندگی ....
سلام من که مدتیه همه چیزو فراموش کردم . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">