محرم راز

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه

گاهی تلنگر

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۱۲ ق.ظ

چند روز قبل عید کسی که ظلمی به من کرده بود چند سال پیش بهم پیام داد و خواست ببخشم اش و اینکه چکار کنه حلال اش کنم،   اون قدر ازش بیزار بودم و اونقدر سعی کرده بودم مسئله رو فراموش کنم که هیچ چیز نگفتم و برای اینکه مجبور نشم چیزی ازش ببینم گفتم دل خوری ای وجود نداشته که بخوام ببخشم، امشب داشتم فکر می کردم واقعا باید چکار می کرد که بتونم ببخشم اش، اصلا کسی که به کسی ظلمی کرده چطور می تونه جبران کنه، واقعا نمی تونست، من هم نمی تونم بگم بخشیدم فقط می تونم فراموش کنم و بار انزجار رو با خودم حمل نکنم، این طوری شاید یه روز ادعا کنم که کاملا بخشیدم، روزی که  نه زخم و نه دردی رو به یاد نیارم،  کاری که همیشه می کنم،...  فکر می کنم همه ما باید بیشتر مواظب اعمال مون باشیم، بار هایی که با خودمان به دنیایی دیگه حمل می کنیم و گاهی امکان جبران اش وجود نداره 

  • معصومه نیکبخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">