محرم راز

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه

احمق های دوست داشتنی

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ب.ظ

بعضی ها ذاتا مهربان اند و دلسوز و فداکار - سنگ صبور خلق شده اند - به زمین خدا که نگاه می کنند دردشان درد مردم است - پای دردهای مردم می نشینند و همراه شان می شوند ناخوشی های مردم را نا خوشند و تنهایی هایشان را مونس - جنسشان با بقیه فرق می کند - از جنس بلورند زودتر می شکنند و هزار تکه می شوند - اما هر بار هر تکه شان باز یک بلور است - این جماعت کمیاب اکثرا همیشه تنهاو بی کس اند - کسی آنها را نمی بیند جز زمانی که دردی را بر دوش می کشد و همراهیی برای تحملش می خواهد - اینها هم نشین خوشی های کسی نمی شوند چون دیگران که تصوری از بذل بی منت محبت ندارند برچسب احمق به انها می دهند و در مواجهه با شادی هایشان از آنها بی نیاز اند - روزگار هرگز بر وفق مراد مردمان خوب نبوده است و کسانی که قدر خوبان زمانه را بدانند بسیار اندک اند -با تمام این تفاسیر خوبان همچنان خوب اند چون خوب بودن یک اتفاق نیست یک آرمان است

  • معصومه نیکبخت

نظرات  (۴)

سلام، این تعطیلات آخر هفته برای من مناسب است، از این لحظه من خواندن این مقاله آموزشی فوق العاده در اینجا
خانه من.
  • cheap phone psychic reading
  • وبلاگ بزرگ شما را در اینجا.. دشوار است برای پیدا کردن
    نوشتن با کیفیت بالا مثل امروزه. من واقعا از افرادی مثل شما قدردانی میکنم

    مراقب باش!!
  • cheap telephone psychics
  • این فوق العاده است که شما از ایده های این پاراگراف و همچنین از طریق گفتگوی ما ساخته شده است
    این بار.
  • std testing near me
  • قدردانی پدرم که در مورد این موضوع به من خبر داد
    صفحه وب، این وبلاگ واقعا شگفت انگیز است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">